☎ 03-27284206

Specialist I Troubleshoot I Repairing I Servicing I Hardware I Software I Desktop I Laptop I Windows I Upgrade I Configure I Networking I Data Recovery I Reset Password I Virus Detection And Removal I Update Bios I Data Backup I Reinstall I Format I Windows Xp I Windows Vista I Windows 7 I Windows 8 I Windows 10 I Windows 11


Rosli Repairing Computer And Services

RANGKAIAN 5G BAKAL DIPERKENALKAN PADA PENGHUJUNG 2018



Badan disebalik piawaian rangkaian, iaitu 3GPP hari ini telah memperkenalkan logo rasmi untuk rangkaian selular generasi seterusnya, iaitu rangkaian 5G. Secara kasar, ia tidak begitu berbeza dengan pengenalan logo untuk LTE sebelum ini – dimana mereka melakukannya dalam selarikan rekaan aspek dengannya.

Menurut badan berkenaan, logo 5G ini akan digunakan pada pelbagai perkara pada fasa pertama untuk pengenalan 5G yang dijangka sekitar penghujung 2018.




Buat masa ini, kebanyakkan syarikat telekomunikasi di Malaysia tidak mengeluarkan sebarang komen berkaitan rangkaian 5G. Masih terdapat sejumlah lokasi yang tidak diliputi oleh rangkaian 4G, dan mungkin ia perlu diselesaikan sebelum pengenalan rangkaian 5G.

Sebelum ini, kita telah melihat pengenalan awal rangkaian 4G di Malaysia pada awal 2013 oleh Maxis, dan diikuti oleh pelbagai penyedia lain.

Dengan perkembangan teknologi yang semakin pantas, mungkinkah kita akan melihat syarikat telekomunikasi tempatan mula bereksperimen dengan rangkaian 5G seawal tahun ini atau hadapan?

About Rosli Repairing Computer And Services -

Sila ambil perhatian bahawa Rosli Repairing Computer And Services tidak pernah menjual dan tidak akan menjual apa-apa jenis software yang berlesen seperti freeware melainkan hanya diberi secara percuma kepada pelanggan yang membuat servis..Software yang berlesen seperti shareware ataupun windows yang dibekalkan adalah yang original dan tiada istilah crack ataupun pirate..Harap maklum

Subscribe to this Blog via Email :