☎ 03-27284206

Specialist I Troubleshoot I Repairing I Servicing I Hardware I Software I Desktop I Laptop I Windows I Upgrade I Configure I Networking I Data Recovery I Reset Password I Virus Detection And Removal I Update Bios I Data Backup I Reinstall I Format I Windows Xp I Windows Vista I Windows 7 I Windows 8 I Windows 10 I Windows 11


Rosli Repairing Computer And Services

ACER SWIFT 5 DITAWARKAN DI MALAYSIA PADA HARGA RM3499


Acer Malaysia sebelum ini telah memperkenalkan Swift 7 dan juga Swift 3 untuk pasaran tempatan. Kini, melengkapkan penawaran tersebut, Acer Malaysia turut telah mula menawarkan Acer Swift 5 untuk pasaran tempatan.

Acer Swift 5 hadir dengan rekaan kerangka logam, dilengkapi skrin bersaiz 14-inci, dijana menggunakan cup Intel Core gen-7, selain turut hadir dengan sokongan pengimbas cap jari dan juga USB-C. Melengkapkan komputer riba ini juga adalah sokongan SSD sehingga 512GB, selain memori sehingga 8GB RAM. Acer mengatakan ia menawarkan masa penggunaan bateri sehingga 10 jam dengan sekali pengecasan penuh.

Di Malaysia, dua variasi ditawarkan, iaitu Acer Swift 5 dengan storan 256GB pada harga RM3499, sementara Acer Swift 5 512GB pada harga RM4499.


About Rosli Repairing Computer And Services -

Sila ambil perhatian bahawa Rosli Repairing Computer And Services tidak pernah menjual dan tidak akan menjual apa-apa jenis software yang berlesen seperti freeware melainkan hanya diberi secara percuma kepada pelanggan yang membuat servis..Software yang berlesen seperti shareware ataupun windows yang dibekalkan adalah yang original dan tiada istilah crack ataupun pirate..Harap maklum

Subscribe to this Blog via Email :