☎ 03-27284206

Specialist I Troubleshoot I Repairing I Servicing I Hardware I Software I Desktop I Laptop I Windows I Upgrade I Configure I Networking I Data Recovery I Reset Password I Virus Detection And Removal I Update Bios I Data Backup I Reinstall I Format I Windows Xp I Windows Vista I Windows 7 I Windows 8 I Windows 10 I Windows 11


Rosli Repairing Computer And Services

DOWNLOAD HANDBRAKE 1.0 EASY VIDEO CONVERTER

Terdapat sejumlah perisian yang memudahkan anda membuat perubahan format video dari satu format kepada yang lain. Salah satu perisian seumpamanya yang popular adalah Handbrake, dan kini versi 1.0 untuk Handbrake telah pun dilancarkan secara rasminya.

Untuk makluman, Handbrake telah dalam pembangunan sejak 13 tahun yang lepas, dan ia merupakan salah satu perisian yang digunakan ramai dalam mengubah format dan menggunakannya dalam proses penyuntingan dan sebagainya.




Melalui kemaskini dan versi stabil pertama ini, ia menawarkan sokongan VP9, sokongan video 4K, high-bit depth encoding, selain turut melengkapkan perisian ini dengan sokongan dokumentasi atas-talian, dan sejumlah fungsi baru yang lain.

Bagi anda yang berminat, anda boleh memuat-turun perisian Handbrake 1.0 ini untuk Windows, Mac dan Linux.

DOWNLOAD HANDBRAKE 1.0 PERCUMA

About Rosli Repairing Computer And Services -

Sila ambil perhatian bahawa Rosli Repairing Computer And Services tidak pernah menjual dan tidak akan menjual apa-apa jenis software yang berlesen seperti freeware melainkan hanya diberi secara percuma kepada pelanggan yang membuat servis..Software yang berlesen seperti shareware ataupun windows yang dibekalkan adalah yang original dan tiada istilah crack ataupun pirate..Harap maklum

Subscribe to this Blog via Email :