☎ 03-27284206

Specialist I Troubleshoot I Repairing I Servicing I Hardware I Software I Desktop I Laptop I Windows I Upgrade I Configure I Networking I Data Recovery I Reset Password I Virus Detection And Removal I Update Bios I Data Backup I Reinstall I Format I Windows Xp I Windows Vista I Windows 7 I Windows 8 I Windows 10 I Windows 11


Rosli Repairing Computer And Services

LEBIH 1 BILION AKAUN YAHOO TELAH DIGODAM


Yahoo! Inc hari ini telah mengumumkan mengenai ketirisan sekuriti kedua terbesar mereka, melibatkan lebih daripada 1 bilion pengguna seluruh dunia – sekaligus memberikan kesan terhadap reputasi syarikat berkenaan, apatah lagi ketika dalam proses menjual syarikat mereka.
Pengumuman ini hadir selepas Yahoo! mengumumkan pada bulan September lepas, mengatakan informasi peribadi sekitar 500 juta pengguna telah dicuri pada serangan tahun 2014 lepas. Ketika itu, antara informasi yang dicuri adalah termasuk nama, nombor telefon, alamat emel, kata laluan yang telah disulitkan, dan juga tarikh lahir.
Kebocoran terbaru ini sekali lagi memberikan kesan serius terhadap reputasi syarikat berkenaan, terutamanya dikalangan pengguna tegar mereka yang telah menggunakan perkhidmatan untuk beberapa tahun.
Melalui pengodaman terbaru ini yang dikatakan telah berlaku sekitar 2013, Yahoo! mengatakan antara informasi yang diceroboh adalah termasuk nama, alamat emel, nombor telefon, tarikh lahir, kata laluan yang disulitkan, selain soalan dan jawapan untuk tujuan sekuriti. Yahoo! mengatakan mereka telah mula memberikan notifikasi kepada pengguna untuk mengambil langkah menguatkan sekuriti akaun mereka.

About Rosli Repairing Computer And Services -

Sila ambil perhatian bahawa Rosli Repairing Computer And Services tidak pernah menjual dan tidak akan menjual apa-apa jenis software yang berlesen seperti freeware melainkan hanya diberi secara percuma kepada pelanggan yang membuat servis..Software yang berlesen seperti shareware ataupun windows yang dibekalkan adalah yang original dan tiada istilah crack ataupun pirate..Harap maklum

Subscribe to this Blog via Email :